Outsourcing inženýra kvality - řešení reklamací: QE-BASIC
Počet shlédnutí: 278
V případě, že máte novou reklamaci, případně např. opakovanou reklamaci nebo reklamace u kterých se Vám nedaří najít příčinu / opatření, můžeme Vám nabídnout naše konzultační služby. V této oblasti máme praktické zkušenosti z různých výrobních odvětví a vlastní vypracovanou metodiku.
Zpravidla v této oblasti spolupracujeme s pověřenými zástupci společnosti, kdy se nastavují interní okamžitá opatření a dále Vám můžeme dát naše doporučení při komunikaci s Vaším zákazníkem nebo pro následné technické a systémové řešení reklamace.
Tuto variantu nabízíme také, pokud zákazník nedisponuje kvalifikovanými zaměstnanci nebo jsou tito časově zaneprázdněni. Varianta je taktéž vhodná, pokud řešení vyžaduje posici nezávislé třetí strany.
Máte před sebou tyto otázky:
• Problém je pro Vás urgentní a potřebujete jej ihned řešit?
• Problém je u Vás opakovaný / dlouhodobý, a nedaří se na něj najít řešení?
• Nevíte, jaká je příčina vady / problému a proč u Vás vzniká?
Pokud máte zájem využít odborných zkušeností v oblasti řešení reklamací, budeme rádi, když se na nás obrátíte.
V případě Vašeho zájmu Vám rádi vypracujeme naši cenovou nabídku – BASIC nebo FULL.
Pokud by se jednalo o složitější problém, který by si vyžadoval důkladnější analýzu procesu můžeme Vám nabídnout metodiku na snížení výrobních vad / problémů 9V – BASIC nebo FULL.